چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

سلام میدونم خیلی وقته نیومدم خیلی وقته دیگه سر نزدم اخه با چه روحیه ای باید می اومدم خب بزار از اول شروع کنم تا بدونی مشکل جدید چی بود

همینطور که از اخرین پستم میدونین این بود که از مایشم منفی بود

تصمیم گرفتم دیگه بیخیالی رو بذارم کنار و برم دکتر با خودم گفتم اگه میخواست طبیعی حامله شم چرا تو این 7 ماه نشدم این شد که به شوشو گفتم میخوام برم دکتر اونم ادرس یه دکتر خوب رو پرسید و رفتیم پیشش سنوم کرد گفت از کیست خبری نیست تنها مشکلم فلوکولای ریزمه که باید با قرص بزرگ شه

و البته سینمو هم معاینه کرد گفت یکم ترشحت بالاست بهم داستینکس داد

من تو این مدت قرصا رو که خوردم یادم اومد من یه نوبت بیمارستان هم دارم برم ببینم اونا چی میگن

صبح بود رفتم دکترم یه اقای بود ازمایشای منو وشوشو رو دید و ووووووووو

سرشو تکون داد گفت دخترم مشکل از شوهرته حرکاتاش کمه وای باورم نمیشد بعد این همه وقت حالا باید اینو میشنیدم از یه طرفم با خودم میگفتم چجوری به شوشو بگم

ظهر که اومدم خونه بهش گفتم خیلی ناراحت شد گفت بزار بریم پیش دکتر خودت همون دکتر مهجه ببینیم اون چی میگه

سنو م کرد گفت دو تا فولکل خوب داری یکی 16 هست یکی 18 امپول اچ سی جی رو داد  از شوشو رو بهش نشون دادیم و اونم همین تشخیص داد

بله مشکل جدید ما کم تحر کی شوشو بود و این ماه باید پروژهار و میرفتیم ولی با چه دل  و دماغی شوشو که اصلا به خودش زحمت نداد که چن شب پروژه رو بریم همش میگفت وقتی نمیگیره چیکار کنیم

قراره شوشو فردا بره از بده و درمان رو شروع کنه منم الان 21 پری هستم از الان هم دردای پری داره میاد سراغم این ماه فقط 1 درصد احتمال نی نی میدم چون اصلا پروژه ها رو خوب نرفتیم

ولی بازم توکل به خدا شاید خدا جون عیدی منو هم بهم بده و در کمال ناباوری باردار شم

امیدم به توست خداجونممممممممممممممممممممممممممم دوست دارم .



نظرات شما عزیزان:

مامان غزل
ساعت18:07---17 اسفند 1389
نازی گریه نکن فکرشم نکن بالاخره میاد عزیزم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.